انواع مانیتور چانگان

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

انواع مانیتور چانگان

چانگان خودروساز چینی است که در سال 2010 توانست با تولید بیش از 2 میلیون خودرو به چهارمین خودروساز چین تبدیل شود. چانگان در ایران با شرکت سایپا همکاری می کند و خودروهایی نظیر چانگان CS35 و چانگان ایدو را به ایران آورده است. چانگان CS35 دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا قرار گرفته است که از سال ۱۳۹۴ در ایران توسط این شرکت مونتاژ می‌شود. تغییر رویکرد از محصولاتی V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین خودروسازهای چینی به‌شمار می‌رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی، مزدا و فورد، خود را آبداده کند.

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که می‌تواند هر شخصی را نسبت به خرید خودرویی ترغیب کند، طراحی آن است. چه‌بسا خودرویی با طراحی جذاب و مشخصات فنی نامناسب، به محصولی پرفروش بدل شود؛ از این رو چانگان علاوه بر کیفیت بالای خودرو و سواری لذت بخش این خودرو ، وقت و هزینه ی گزافی صرف ظاهر چانگان CS35 کرده‌است.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور فابریک چانگان و انواع دی وی دی فابریک چانگان را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

* مانیتور فابریک چانگان CS35برند وستر

 

 

مانیتور فابریک چانگان CS35 دارای مانیتور فابریک در دو سایز 7 و 10 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک چانگان مراجعه کنید.

 

* مانیتور فابریک چانگان ایدو برند وستر

 

مانیتور 10 اینچ، وضوح تصویر p 1080 ، پشتیبانی از درگاه    OBDخودرو و TPMS  از طریق بلوتوث و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون از امکانات ویژه مانیتور فابریک چانگان ایدو و دی وی دی فابریک چانگان ایدو برند وستر می باشد. اطلاعات بیشتر در لینک مانیتور فابریک چانگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

* مانیتور فابریک چانگان CS35برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک چانگان CS35 برند اسمارتک دارای مشخصات منحصربه فرد مانیتور 10 اینچ، پنل ال سی دی TFT، تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلست دریافت چند تماس در لحظه است. برای اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک چانگان برند اسمارتک مراجعه کنید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید