انواع مانیتور رنو

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

کارآفرین و صنعتگر فرانسوی؛ لوئی رنو بنیانگذار شرکت رنو می‌باشد، که نخستین اتومبیل او رنو تیپ ای نام داشت و در سال ۱۸۹۸ ساخته شد. شرکت رنو به طور رسمی در سال ۱۸۹۹ توسط لوئی رنو و برادرانش (مارسل و فرناند) با نام رنو فررس با یک سرمایه کوچک تاسیس شد. رنو در سال ۱۹۹۹ معادل، ۴۵٪ درصد از سهام نیسان را خرید و ۱۵٪ درصد سهام خود را به نیسان داد. در همین سال سامسونگ نیز به رنو پیوست و با مشارکت دو شرکت رنو سامسونگ موتورز راه‌اندازی شد.

 

معرفی شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران

 

شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی رنو است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده رسمی خودروساز بین المللی رنو فرانسه، با فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال 1387 تأسیس شد. اهداف اصلی شرکت نگین خودرو بر پایه طراحی، تبیین، ارائه و بهبود کیفیت انواع خدمات ویژه پس از فروش و همچنین عرضه مستقیم آخرین محصولات رنو با جدیدترین ارزیابی های روز اروپا، بنیان نهاده شد تا در اندک زمان ممکن بتواند با برترین های واردات و خدمات صنعت خودرو رقابت مناسبی داشته باشد، به گونه ای که بر اساس برنامه دوره‌ای، شبکه نمایندگان خود را در بخش های مختلف اعم از آموزش فنی و اطلاعات بازاریابی، استاندارد های بین المللی رنو فرانسه و استاندارد های مصوب وزارت صنعت،‌ معدن‌ و‌ تجارت مورد پایش و ارزیابی قرار داده و همواره بدنبال ارتقاء و بهبود آن می باشد .

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور رنو را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور رنو و انواع دی وی دی فابریک رنو را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

 انواع مانیتور رنو برند وستر

 

دی وی دی فابریک رنو ال نود

 

مانیتور فابریک رنو ال 90 دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. شرکت خلیج کمپانی همچنین مانیتور فابریک ال 90 فول تاچ اسکرین برند وستر را نیز به بازار عرضه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک رنو مراجعه کنید.

 

دی وی دی فابریک رنو داستر 2017-2016

 

مانیتور 8 اینچ و پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz از مشخصات ویژه مانیتور فابریک رنو داستر 2016 تا 2017 برند وستر به شمار می روند. دی وی دی فابریک رنو داستر فول تاچ اسکرین از دیگر محصولات خلیج کمپانی می باشد. با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک رنو، با ویژگی های منحصر به فرد این مانیتور فابریک آشنا شوید.

 

دی وی دی فابریک رنو ساندرو

 

مانیتور فابریک رنو ساندرو دارای مانیتور 10 اینچ و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون می باشد. با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک رنو  از امکانات ویژه این مانیتور و مانیتور فابریک رنو مگان برند وستر آشنا شوید.

 

انواع مانیتور رنو برند اسمارتک

 

دی وی دی فابریک رنو فلوئنس دنده ای

 

مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از امکانات ویژه مانیتور فابریک رنو فلوئنس دنده ای به شمار می رود. شما می توانید در لینک دی وی دی فابریک رنو برند اسمارتک از دیگر امکانات این مانیتور و همچنین دی وی دی فابریک رنو فلوئنس اتومات اطلاعات کامل تری کسب کنید.

شرکت خلیج کمپانی محصولات خود را از جمله دی وی دی فابریک رنو داستر سیمبل، مانیتور فابریک رنو ساندرو، دی وی دی فابریک رنو ساندرو فول تاچ و دی وی دی فابریک رنو L90  از برند اسمارتک را به بازار عرضه کرده است. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر از لینک دی وی دی فابریک رنو برند اسمارتک دیدن فرمایید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید