بهترین برند مانیتور خودرو در بازار + راهنمای خرید مانیتور خودرو

دوشنبه, 15 شهریور 1400 - 13 نظر

برندهای معروف مانیتور خودرو کدامند؟ انتخاب بهترین برند مانیتور خودرو از بین برندهای متنوع موجود در بازار به یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان خودرو تبدیل شده است. معمولا بیشتر افراد سیستمی را به عنوان بهترین مارک مانیتور ماشین می شناسند که دارای عملکردی ساده و کیفیت صدای عالی باشد. انتخاب مانیتور فابریک مناسب و باکیفیت که بتواند نیازهای ما را برآورده کند بسیار دشوار و زمان بر است. زیرا بیش از ۱۰۰ نوع مانیتور مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام آپشن‌های خاص و منحصر به فرد مخصوص به خودشان را دارا می باشند. به جرأت می توان از سه برند وینکا، وستر و اسمارتک به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش عالی به عنوان بهترین برندهای مانیتور خودرو در چند سال اخیر نام برد.

 

 

ویژگیهای بهترین مارک مانیتور ماشین

مانیتور فابریک مناسب و پیشرفته در خودرو می تواند ساعت ها مسافران صندلی عقب را در مسافرت های طولانی، سفرهای کوتاه جاده ای یا رانندگی های روزمره سرگرم کند. هر چند بهترین مارک مانیتور خودرو کارهایی فراتر از فقط پخش فیلم و موسیقی انجام می دهد. امکان رهیابی آنلاین و آفلاین مسیر ها و اطلاع ازترافیک راهها، پخش فیلم و انیمیشن ها با بالاترین کیفیت و استفاده از تمامی اپلیکیشن های کاربردی و صفحات اجتماعی از دیگر ویژگیهای منحصربه فرد بهترین برند مانیتور خودرو محسوب می شود. همچنین امکان استفاده از کارت‌های حافظه یا حافظه داخلی بالا جهت انتقال فایل‌ها به وسیله مانیتور مخصوص خودرو به راحتی فراهم می‌شود. علاوه بر این اگر در خودروی شما دوربین نصب شده باشد، امکان مشاهده تصویر خروجی برای فرد راننده به راحتی امکان پذیر است. با پیشرفت تکنولوژی در چند سال اخیر مانیتورها در بین خودروها جایگاه ویژه ای پیداکرده و مشتریان زیادی دارند. در واقع مانیتور خودرو یکی از آپشن های نیمه لوکس خودروهای موجود در بازار محسوب می شود که عموما یا به صورت پیش فرض روی ماشین نصب هستند و یا بنابر به دلخواه صاحبان خودرو قابلیت نصب در ماشین های مختلف را دارا می باشد. داشتن گزینه‌های مختلف سرگرمی، سهولت در استفاده و پشتیبانی بالا از آپشن‌های مثبت پخش مانیتور خودرو است.

 

 

بهترین برند مانیتور خودرو

 

بهترین برند مانیتور خودرو

وستر و اسمارتک از برندهای معروف و بهترین مارک مانیتور اندروید خودرو در چند سال اخیر هستند که به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش عالی و گارانتی بیش از برندهای دیگر مانتیور خودرو نام آنها در سایت ها و بازار می شنویم. این محصولات دارای امکانات و ویژگیهای منحصربه فردی مانند پردازنده قوی چهار هسته ای می باشند که قدرت پردازش آن تا 1.7GHz خواهد رسید، به این معنا که دستگاه همیشه آماده کار است و به هیچ عنوان هنگ نخواهد کرد. با خرید مانیتور وستر می توانید دسترسی کامل به 500 شبکه تلویزیونی و ماهواره ای داشته باشید و همچنین از گشت و گذار در اینترنت و دانلود برنامه هایی که دوست دارید از بازار و Google Play لذت ببرید.

 

راهنمای خرید مانیتور خودرو

بهتر است بدانید که مانیتور خودرو که در عرف به عنوان مانیتور فابریک نیز نامیده می‌شود؛ تنها یک مانیتور ساده نیست. بلکه بهترین مانیتور اندروید ماشین بسته به نوع، کیفیت و مدل، دارای مجموعه‌ای از سخت‌افزارها (رم، پردازنده، حافظه، کارت گرافیکی و…) خروجی‌ها و نرم‌افزارهاست. وجود برند های مختلف این محصول در بازار ممکن است انتخاب یک مانیتور خوب از بین بهترین برند مانیتور خودرو، مشتریان را در هنگام خرید سردرگم کرده و به اشتباه بیاندازد. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم که چند نکته زیر را به عنوان راهنمای خرید مانیتور اندروید خودرو در نظر بگیرید.

 

 

1. سیستم عامل اندروید

مانیتورها با سیستم عامل های مختلفی عرضه می شوند که بسیاری از برندهای مطرح از اندروید به‌عنوان سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. اندروید، محیطی آشنا برای اکثر کاربران ایرانی است و از این نظر، کار کردن با آن راحت است. عملکرد راحت و روان این برنامه‌ها به ویژگی‌های سخت‌افزاری مانیتور، مانند پردازنده و تعداد هسته‌های آن، رم و کارت گرافیک بستگی دارد. این نوع از مانیتورها دارای امکانات فوق العاده ای می باشند که برخی از آنها عبارت است از :

  • قابلیت اتصال به WiFi و اینترنت
  • قابلیت نصب اپلیکیشن های اندرویدی از پلی استور, کافه بازار و…
  • امکان نصب و استفاده از رهیاب های افلاین و آنلاین همچون ویز, بلد, نشان و…
  • پخش فرمت های مختلف موزیک و فیلم

 

بهترین مارک مانیتور ماشین

 

2. کیفیت و اندازه صفحه نمایش مانیتور

اصلی‌ترین قطعه سخت‌افزاری مانیتور، صفحه‌نمایشگر است که با توجه به کیفیت و نوع برند می‌تواند کیفیت‌های تصویر متفاوتی نیز داشته باشد. بهترین برند انواع مانیتور با صفحه‌نمایش‌هایی در اندازه های 8 تا 12 اینچ و رزولوشن تصویر 600*1024 FULL HD به بازار عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که در انتخاب مانیتور لمسی باید به میزان پیکسل ان در هر اینچ، براق یا مات بودن صفحه و میزان نور آن توجه کنید و بهترین حالت آن را انتخاب کنید. تکنولوژی IPS سبب می‌شود که تصویر تمامی زوایا با وضوح بالا دیده شود. این ویژگی، برای خود راننده و سرنشین جلو، بسیار مهم است. تکنولوژی TFT نیز باعث کاهش مصرف انرژی صفحه‌نمایش در عین برطرف شدن مشکلاتی مانند لرزش تصویر و واقعی‌تر شدن رنگ‌ها می‌شود.

 

 

3. کیفیت صوتی دی وی دی فابریک

کیفیت صوتی هم برای ویدئو وهم گوش دادن به موسیقی بسیار مهم است چرا که یک صدای باکیفیت و دلنشین می‌تواند سفرهای داخل و خارج شهری را لذت‌بخش‌تر کند. به طور معمول همه‌ی دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلندگو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای سیستم دی وی دی فابریک خودرو به تعداد ساب ووفرها بستگی دارد. به این معنا که هر چه تعداد ساب ووفرها بیشتر باشد کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد. قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد. به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسبت بهتر خواهد بود. اگر دی وی دی انتخابی شما دارای آمپلی فایر قدرتمند باشد در بیشتر اوقات نیازی به زیاد کردن بیش از حد ولوم دی وی دی فابریک خودرو ندارید و همیشه از صدای صاف و شفاف لذت خواهید برد. پس در هنگام انتخاب مانیتور فابریک به این نکات توجه کنید.

 

4. ورودی و فرمت ها

مانیتورها دارای فرمت های مختلف رسانه ای از جمله فرمت های صوتی، تصویری و صوتی تصویری می باشند. در زمان انتخاب یک مانیتور لمسی پارامترهای مختلفی را باید در نظر بگیرید که هر کدام از این موارد می‌تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. امروزه در انتخاب مانیتورهای لمسی همانند تلفن‌های همراه هوشمند باید به موارد مختلفی از جمله سخت‌افزار و سیستم عامل آن‌ها نیز توجه کرد. یکی از جذاب ترین امکانات مانیتورهای لمسی، پشتیبانی از بلوتوث است که می‌تواند پخش موسیقی را برای سرنشینان داخل خودرو راحت تر کند. به طور کلی مانیتورها موسیقی را از راه های مختلفی از طریق کابل aux، پورت usb، سیستم بلوتوث، مموری کارت و dvd  پخش می کنند، در هنگام خرید مانیتور به این نکته دقت کنید که گزینه انتخابی شما بتواند به خواسته ی شما نزدیک باشد. همچنین فرمت های پشتیبانی CD ،CD-RW ،CD-R و MP3 بیشتر برای سرگرمی ارائه شده اند.

 

 

5. قابلیت اتصال به اینترنت

یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد بهترین مانیتور خودرو قابلیت اتصال آن به اینترنت است. در واقع، امکان استفاده از برنامه‌های مسیریاب و GPS آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر بستر اینترنت امکان‌پذیر می باشد هر چند به‌صورت آفلاین نیز امکان استفاده از برخی از برنامه‌ها وجود دارد. این مانیتور را می‌توان به طرق زیر به اینترنت متصل کرد:

  • اشتراک‌گذاری اینترنت از دستگاه‌های دیگر
  • اتصال مودم‌های همراه
  • اتصال دانگل ها G3 و G4 با USB
  • اتصال به اینترنت سیم‌ کارت در مانیتورهای سیم‌کارتی

 

بهترین مارک مانیتور پشت سری

 

بهترین مارک مانیتور پشت سری خودرو

مانیتور پشت سری خودرو بر روی پشت صندلی های جلو نصب می شود و معمولا این صفحات نمایش با یک سیم به واحد ویدئویی داشبورد متصل می‌شوند. تجربه صوتی و تصویری همراه با صدای با کیفیت برای سرنشینان عقب می تواند پر از هیجان و دل انگیز باشد. برای مشاوره و خرید این محصول  با ما در خلیج کمپانی به شماره 02188514745 تماس بگیرید.

 

بهترین مارک مانیتور ماشین چیه؟

برند وستر به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش عالی و گارانتی از بهترین برندهای بازار محسوب می شوند.

 

بهترین مانیتور ماشین چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

بهترین مانیتور خودرو دارای امکانات مدرن و منحصر به فرد رهیابی آنلاین و آفلاین مسیرها و اطلاع از ترافیک راهها، پخش فیلم و انیمیشن ها با بالاترین کیفیت و استفاده از تمامی اپلیکیشن های کاربردی و صفحات اجتماعی می باشد.


نظرات (13 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
شایان کریمی گفته که : ﺳﻪشنبه, 08 آذر 1401

معایب مانیتور خودرو چیه؟

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : ﺳﻪشنبه, 08 آذر 1401

با سلام به شما دوست عزیز، مانیتور خودرو مزایای زیادی دارد ولی معایب در خور توجه ای ندارد.

شاهین زهیری گفته که : ﺳﻪشنبه, 22 آذر 1401

با سلام ایا در اهواز نمایندگی دارید .

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : دوشنبه, 12 تیر 1402

سلام دوست عزیز یرای تهیه لوازم و دریافت اطلاعات با کارشناسان فروش شرکت ارمان خلیج فارس در ارتباط باشید با تشکر (تیم پشتیبانی توسعه و فناوری ارمان خلیج فارس)

علی مشایخی گفته که : دوشنبه, 03 بهمن 1401

بهترین برند مانیتور اندروید خودرو چیه؟

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : دوشنبه, 03 بهمن 1401

با سلام به شما دوست عزیز، وینکا، وستر و اسمارتک از بهترین برندهای مانیتور خودرو در بازار می باشند.

وحید گفته که : دوشنبه, 05 تیر 1402

سلام،براساینا مارک شیامومی خوبه

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : دوشنبه, 12 تیر 1402

سلام دوست عزیز ما به شما برند های vaster و perfect پیشنهاد میدیم برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشین با تشکر (تیم پشتیبانی توسعه و فناوری ارمان خلیج فارس)