بهترین برند دی وی دی خودرو

دوشنبه, 15 شهریور 1400 - 0 نظر

همواره انتخاب بهترین برند دی وی دی خودرو از بین چندین برند موجود در بازار یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان خودرو بوده است. معمولا بیشتر افراد سیستمی را می پسندند که دارای عملکردی ساده و کیفیت صدای عالی باشد. انتخاب یک دی وی دی فابریک مناسب و با کیفیت که بتواند نیاز های ما را برآورده کند بسیار دشوار و زمان بر است. زیرا بیش از ۱۰۰ نوع دی وی دی مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام آپشن‌های خاص و منحصر به فرد مخصوص به خودشان را دارا می باشند.

با پیشرفت تکنولوژی در چند سال اخیر دی وی دی ها در بین خودروها جایگاه ویژه ای پیداکرده و مشتریان زیادی دارند. در واقع دی وی دی خودرو یکی از آپشن های نیمه لوکس خودروهای موجود در بازار محسوب می شود که عموما یا به صورت پیش فرض روی ماشین نصب هستند و یا بنابر به دلخواه صاحبان خودرو قابلیت نصب در ماشین های مختلف را دارا می باشد. داشتن گزینه‌های مختلف سرگرمی، سهولت در استفاده و پشتیبانی بالا از آپشن‌های مثبت پخش دی وی دی خودرو است.

انتخاب یک دی وی دی فابریک مناسب از بهترین برند دی وی دی خودرو برای خانواده هایی که دوست دارند در طول سفر به همراه خانواده لذت بیشتری ببرند از اهمیت زیادی برخوردار است. به علت وجود برند های مختلف دی وی دی خودرو در بازار ممکن است انتخاب یک دی وی دی خوب از بین بهترین برند دی وی دی خودرو مشتریان را در هنگام خرید به اشتباه بیاندازد. بنابراین بهتر است برای خرید یک دی وی دی خوب و با کیفیت برای خودروی خود ابتدا بدانید که چه انتظاراتی از دی وی دی دارید، مانیتوری که می خواهید چه ویژگی های داشته باشد و چقدر می خواهید هزینه کنید.

در ادامه با خلیج کمپانی همراه شوید تا با به بدست آوردن اطلاعات مناسب، یک خرید عالی داشته باشید.  

 

 دی وی دی فابریک چیست؟

 

دی وی دی نوعی دیسک نوری برای ذخیره‌ی اطلاعات می باشد. دی وی دی خودرو دستگاهی است که امکان پخش فایل های صوتی، تصویری و عکس در قالب دی وی دی و سی دی و با فرمت های مختلف و رایج مانند  DivX ، Avi ، MPEG4 ، MPEG2 ، Flac ، AAC ،WAV و MP3 را فراهم می کند. در بیشتر خودروهای جدید سیستم پخش دی وی دی به صورت اورجینال وجود دارد ولی این آپشن برای خودروهای قدیمی تر باید نصب شود.

 

ویژگیهای بهترین برند دی وی دی فابریک خودرو چیست؟

 

بسیار مهم است که دی وی دی انتخابی شما دارای سیستم عامل ویندوز یا اندروید باشد. مانیتورهای اندرویدی بسته به نسخه اندرویدی آنها قابلیت نصب تمامی اپلیکیشن ها موبایل در زمینه پخش فیلم و موزیک، GPS و نقشه یابی، شبکه های اجتماعی واتس اپ، تلگرام مدیریت مخاطبین و .. را دارند. یعنی مثل یک تبلت با کیفیت اندرویدی بر روی خودرو شما هستند.

به طور معمول همه‌ی دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلندگو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای سیستم دی وی دی فابریک خودرو به تعداد ساب ووفرها بستگی دارد. به این معنا که هر چه تعداد ساب ووفرها بیشتر باشد کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد. قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد. به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسبت بهتر خواهد بود. اگر دی وی دی انتخابی شما دارای آمپلی فایر قدرتمند باشد در بیشتر اوقات نیازی به زیاد کردن بیش از حد ولوم دی وی دی فابریک خودرو ندارید و همیشه از صدای صاف و شفاف لذت خواهید برد. پس بهترین برند دی وی دی خودرو، برندی است که دارای آمپلی فایر قدرتمند باشد.
 

از دیگر ویژگی بهترین برند دی وی دی خودرو، ال سی دی کاربردی و با کیفیت می باشد. ال سی دی یکی از تجهیزات دی وی دی فابریک خودرو است که باعث با کیفیت تر شدن و افزایش قیمت دی وی دی می شود. اگر دی وی دی انتخابی خود را از بین بهترین برند دی وی دی خودرو انتخاب کنید، طول عمر و کیفیت تصویر بهتری نسبت به موارد تقلبی و ارزان قیمت خواهید داشت. امروزه اکثریت دی وی دی‌های خودرو به صفحه‌ی نمایش ال سی دی برای نمایش قابلیت های مختلف سیستم صوتی مجهز شده‌اند. صفحه‌ی نمایش ال سی دی  قادر به نمایش تنظیمات، تصویر و نقشه های ماهواره ای برای تعیین مسیرمی باشد. اندازه‌ی این صفحه نمایش در سیستم‌های مختلف متفاوت است اما تمامی ال سی دی ها با روکش AG پوشیده شده اند و قابلیت تجزیه‌ی طیف رنگ و تنظیم زاویه دید را دارند.

 

 از دیگر ویژگیهای بهترین برند دی وی دی خودرو می توان به وجود درگاهی برای فلش مموری ، USB   وکارت حافظه‌ی SD  و همچنین پخش رندم موسیقی ، تکرار یک موسیقی و پخش اتوماتیک دی وی دی اشاره کرد.

 

شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک خودرو را با دو برند معتبر وستر و اسمارتک به شما عزیزان توصیه می کند. سیستم عامل این دی وی دی ها دارای اندروید 6 می باشد و به گونه ای جهت استفاده در اتومبیل بهینه شده که موسیقی و نقشه و اجرای دستور صوتی فارسی حین رانندگی و تماس تلفنی از طریق بلوتوث در اولویت سیستم عامل باشد. همچنین این سیستم عامل به زبان فارسی است و منو و صفحه کلید فارسی به صورت پیش فرض در آن قرار دارد. نرم افزارهای سیستم صوتی دی وی دی فابریک شامل نقشه ، موسیقی ، تلوزیون و.... است.

 

 نقشه:

بر روی تمام دستگاههای سیستم صوتی بصورت پیش فرض، دو نوع نقشه آنلاین و آفلاین وجود دارد. نسخه ی آنلاین دارای قابلیت مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه ای است ولی در نسخه ی آفلاین بدون نیاز به اینترنت ، به تمامی کوچه پس کوچه ها آشنا بوده و با دادن آدرس بصورت گویا شما را راهنمایی می کند.

 

موسیقی:

علاوه بر نرم افزار موسیقی که بصورت پیش فرض در مولتی مدیا قرار دارد کاربر می تواند نرم افزار های ثانویه را برای شنیدن موسیقی با کیفیت انتخاب کند.

 

تلوزیون:

شما می توانید به دلیل هوشمند بودن مانیتور سیستم صوتی دی وی دی فابریک، تلوزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید