برنامه های اندروید مخصوص خودرو + 7 تا از بهترین برنامه های قابل نصب روی مانیتور ماشین

شنبه, 24 دی 1401 - 24 نظر

برنامه های Drivvo ،RealDash ،Android Auto، خودرو یار و همچنین مسیریاب های خارجی و ایرانی نظیر گوگل مپ، ویز، بلد، نشان برخی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها و بهترین برنامه های مانیتور خودرو محسوب می شوند. این دانش عمومی است که رانندگان باید در هنگام پشت فرمان به جای تلفن خود روی جاده تمرکز کنند. با این حال، اجتناب از نگاه کردن به تلفن در مواقع ضروری می تواند سخت باشد و اینجاست که بهترین برنامه‌های مانیتور خودرو وارد می‌شوند. برنامه های کاربردی مانیتور ماشین به‌طور خاص برای استفاده در حین رانندگی توسعه داده شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که هر چیز مهمی را بدون منحرف کردن توجه خود از جاده یا برداشتن چشم از جاده نظارت کنید. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی برای مانیتور ماشین می پردازیم.

 

 

Android Auto، بهترین برنامه مانیتور ماشین

یکی ازبهترین اپلیکیشن های خودرو و برنامه های اندروید مخصوص خودرو، اندروید اتو می باشد که نصب آن بر روی مانیتور اندروید خودرو به شدت توصیه می شود. با نصب این برنامه مانیتور ماشین می توانید گوشی موبایل خود را به مانیتور خودرو متصل نمایید. تنها نقطه ضعف آن این است که Android Auto در وسایل نقلیه قدیمی در دسترس نیست. اندروید اتو کاربردهای متعددی دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • کارکردهای دستیار هوشمند رانندگی اندروید
  • مسیریابی
  • اجرای برنامه Music3
  • برقراری تماس و ارسال پیامک
  • اجرای دستیار گوگل

Android Auto از جمله برنامه های اندروید مخصوص خودرو به نرم‌افزارهای عادی و آشنای موجود در گوشی‌های هوشمند مانند تلفن، پیام‌ها، موسیقی، نقشه، کتاب صوتی و پادکست مجهز می باشد. در اندروید اتو چند برنامه شامل پاندورا، Spotify، Google Play Music، YouTube Music و Rain wave برای پخش موسیقی وجود دارد.

 

 

پاندورا: یک انتخاب ایده آل برای علاقه‌مندان به موسیقی است. این سرویس رادیو اینترنتی با رابط کاربری بسیار ساده، به طور مداوم برای مخاطبان موسیقی پخش می‌کند.

Spotify: با ابن برنامه شما می توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را در خودرو گوش دهید. همچنین از طریق این سرویس به آلبوم‌ها، کتابخانه‌ها، لیست‌های پخش، آیتم‌های اخیر و… دسترسی خواهید داشت.

Google Play Music: این برنامه دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. این سرویس قابلیت آپلود ۵۰ هزار آهنگ را دارد و می‌توان به صورت رایگان آنها را در اندروید، آیفون و وب گوش داد.

Rain wave: یک وب‌سایت رادیو تعاملی است که مخاطبان موزیک خود را به آن درخواست می‌دهند. موسیقی بازی‌های ویدئویی در این سرویس در دسترس است. دسترسی به آلبوم‌های مورد علاقه، کتابخانه، آهنگ‌های در حال پخش و… از ویژگی‌های دیگر Rain wave در اندروید اتو می باشد.

 

نرم افزارهای کاربردی مانیتور خودرو

Google Maps، کاربردی ترین نرم افزار مانیتور خودرو

یکی دیگر از پرکاربردترین برنامه های قابل نصب روی مانیتور ماشین، گوگل مپس می باشد که با این برنامه می‌توانید اطلاعات ناوبری، ترافیک و حمل و نقل GPS را در زمان واقعی مشاهده کنید. به طور خلاصه، گوگل مپس را می توانیم به عنوان یک نقشه آنلاین رایگان نام ببریم. این اپلیکیشن اما ویژگی های بسیار و متنوعی دارد و بسیار بیشتر از یک نقشه ساده است که موقعیت مکان های مختلف را روی آن نمایش می دهد. با نصب این نرم افزار مانیتور خودرو می توانید راحت تر به محل دقیق مکان های مختلف از رستوران ها و پمپ بنزین ها گرفته تا داروخانه ها و هتل ها و غیره دست پیدا کنید. همچنین شما می توانید آدرس خانه و محل کارتان را همیشه روی نقشه ی گوگل مپ ذخیره داشته باشید و به طور پیش فرض آن ها را روی نقشه ببینید.

 

 

 Waze، از برترین اپلیکیشن های خودرو

Waze یکی از بهترین اپلیکیشن های خودرو برای رانندگان است و مخصوصاً در هنگام سفر در ترافیک سنگین کاربرد زیادی دارد. این اپلیکیشن از برنامه های کاربردی مانیتور ماشین از زمان راه‌اندازی خود تأثیر زیادی بر صنعت ناوبری داشته است. بسیاری از مردم هنگام انتخاب نرم افزار ناوبری تلفن همراه برای استفاده در ماشین خود از آن برای برنامه ریزی ساده مسیر استفاده می کنند. ویز را به دلایلی برترین برنامه ترافیک زنده نام می برند. این اپلیکیشن داده‌های ترافیکی بی‌درنگ را از خودروهای دیگر جمع‌آوری می‌کند تا بتوانید با یافتن یک مسیر جایگزی در شلوغی جاده ها گرفتار نشوید. همچنین داده های لحظه به لحظه در مورد شرایط ترافیکی، دوربین های کنترل سرعت و تصادفات اطراف را در اختیار کاربران قرار می دهد. Waze با تقویم شما تعامل دارد تا شما را از ترافیک قبل از سفر مطلع کند.

 

برنامه های کاربردی مانیتور ماشین

 

خودرویار

 نرم افزار خودرویار یکی از اپلیکیشن های کامل و کاربردی در زمینه عیب یابی و رفع اشکالات خودرو محسوب می‌شود و قابلیت های بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نصب این برنامه برای مانیتور ماشین به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود. اهمیت این اپلیکیشن زمانی مشخص می شود که به طور ناگهانی ماشین شما در جاده خراب می شود و به مکانیک دسترسی ندارید. در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن خودرویار، نسبت به عیب یابی خودرو خود اقدام کرده و مشکل آن را رفع نمایید. یکی از ویژگی های اصلی این اپلیکیشن امکان ایجاد یادآور می باشد. شما می توانید از این برنامه برای ایجاد یادآوری برای خدمات مهمی مانند تعویض روغن ترمز استفاده کنید. به این ترتیب زمان انجام خدمات مهم را فراموش نخواهید کرد. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این برنامه می‌توان به امکان ثبت و مدیریت هزینه های خودرو اشاره کرد.

 

 

Drivvo، بهترین برنامه مانیتور ماشین برای تعمیر و نگهداری خودرو

Drivvo یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای پیگیری نیازهای تعمیر و نگهداری خودرو شما است و زمانی که زمان تعویض روغن یا سایر تعمیرات مورد نیاز فرا می رسد، یادآوری هایی را برای شما ارسال می کند. این برنامه از نرم افزارهای کاربردی مانیتور خودرو توسط Drivvo توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با ذخیره تمامی اطلاعات خودرو کمک می کند تا یک مدیریت هوشمند و بدون هیچ کاستی را تجربه کنید و در هر زمانی به گزارشات کامل دسترسی داشته باشید. تمامی هزینه های مربوط به ماشینتان در این نرم افزار ثبت می شود و کمک می کند تا بدانید خودروتان به چه میزان از بودجه شما را مصرف می کند! تمامی قابلیت های این استارت اپ تنها به سیستم های مدیریتی محدود نمی شود ، زیرا تنها با برقراری دسترسی خود به اینترنت قادر به مشاهده نزدیک ترین پمپ های گاز و بنزین بر روی نقشه های آنلاین هستید. برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Drivvo عبارت است از:

  •  کیلومتر شمار حرفه ای با ثبت تمامی مسیر های پیموده شده
  • مدیریت کامل سوخت با گزینه های پیشرفته
  • پشتیبانی از ضبط خدمات، هزینه ها و هر نوع اطلاعاتی
  • محاسبه میزان مصرف گاز در واحد های مختلف
  • نمودار های نمایش دهنده مصرف سوخت
  • مشاهده نزدیک ترین ایستگاه سوخت بر روی نقشه

برنامه برای مانیتور ماشین

1Weather

این برنامه یکی از قدرتمندترین، کامل ترین و بهترین برنامه پیش‌بینی هواشناسی موجود در بازار برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5.0 در پلی استور از برترین برنامه های هواشناسی محسوب می شود.1Weather  دارای طراحی ساده و صفحه‌بندی شده‌ای است که شرایط فعلی آب و هوا، پیش بینی تا 12 هفته آینده و آمارها جالب و مفید دیگری را در مورد هواشناسی به شما نشان می‌دهد. برخی از مهمترین ویژگیهای این برنامه برای مانیتور ماشین عبارت است از:

  • قابلیت Follow my location: بروز رسانی وضعیت جوی هر منطقه که کاربر در آنجا به سر می برد
  • ‏امکان ذخیره سازی چندین مکان برای نمایش سریع آب و هوا
  • پیش بینی زنده آب و هوا برای تمام مناطق جهان
  • ‏تغییر پس زمینه بر اساس تغییرات جوی
  • نمایش طلوع و غروب آفتاب بصورت انیمیشن
  • ‏دارا بودن ویجتهای بسیار زیبا
  • پیش بینی 7 روزه

 

 

Radarbot

از دیگر برنامه های اندروید مخصوص خودرو، Radarbot می باشد که تنها برنامه‌ای است که می‌تواند محل وجود دوربین‌های کنترل سرعت را از طریق GPS تشخیص دهد. این برنامه مانیتور ماشین قادر است هم دوربین‌های ثابت کنترل سرعت پلیس و هم دوربین‌های شخصی که کاربران به برنامه گزارش داده‌اند را نشان دهد. دوربین‌های داخل تونل و دوربین‌های چراغ راهنمایی و مناطق ترافیکی خطرناک نیز در این برنامه ثبت شده‌اند. چیزی نزدیک به 2 میلیون راننده در سراسر جهان اطلاعات مورد نیاز این اپلیکیشن را ارائه می‌کنند. برخی از امکانات و قابلیت های Radarbot عبارت است از:

  • استفاده از سیستم هدایت گر و هشدار جاده ای به صورت همزمان
  • سیستم هوشمند ذخیره سازی نیرو هنگام استفاده از اپلیکیشن
  • پشتیبانی از چهار حالت مختلف برای تجسم دوربین ها در جاده
  • دریافت هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین های سرعت سنج
  • نمایش فاصله شما تا نزدیک ترین دوربین ترافیکی
  • حالت ارتعاشی برای استفاده از برنامه در هنگام رانندگی

 

بهترین برنامه های اندروید مخصوص خودرو چیست؟

Android Auto، Drivvo، 1Weather، Radarbot و خودیار از بهترین برنامه های مانیتور خودرو می باشند.

 

کاربردی ترین برنامه برای مانیتور ماشین کدام است؟

Google Maps این نرم افزار مانیتور خودرو در حال حاضر روی اکثر خودروها نصب است و می‌توانید از آن برای پیدا کردن مسیرها، مسیرهای جایگزین و دریافت اطلاعات به‌روز در مورد ترافیک شهری استفاده نمایید.

 


نظرات (24 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
رهام احمدی گفته که : شنبه, 01 بهمن 1401

ویز روی مانیتور ماشین نصب میشه؟

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : شنبه, 01 بهمن 1401

بله با نصب این اپلیکیشن می توانید اطلاعات کاملی از مسیر مانند ترافیک ، محل قرارگرفتن دوربین‌ های کنترل سرعت عبور و مرور در سطح شهر، چراغ قرمز‌ها به دست آورید.

خلیل گفته که : جمعه, 13 مرداد 1402

باسلام نرم افزارهای ایرانی مثل نشان و بلد میشود روی مانیتور خودرو نصب کرد؟ اندروید اتو فقط گوگل مپ را این اجاره را میدهد اگر بخواهیم نشان نصب کنیم چ کنیم

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : شنبه, 14 مرداد 1402

سلام دوست عزیز بله میشود تشریف ببرید داخل سایت گوگل سپس search کنید دانلود اپلیکیشن نشان فورمت apk ورژن اندرویدتونم لحاظ کنید سپس نصب کنید و لذت ببرید

پوریا سعیدی گفته که : جمعه, 24 شهریور 1402

سلام,خواستم بدونم ماشین من سیستم رهیاب ایران خودرو رو داره,میتونم اندروید اتو رو نصب کنم رو مانیتور؟ اگه اره لطفا راهش رو بگید

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : شنبه, 22 مهر 1402

سلام دوست عزیز auto android و apple car play یک قطعه سخت افزاری میباشد که به همراه اپلیکیشین مخصوص خود کار میکند دستگاه باید عوض بشود تا بتوانید از امکانات روز استفاده کنید با تشکر شرکت توسعه فناوری ارمان خلیج فارس

علی رضایی گفته که : پنجشنبه, 30 شهریور 1402

سلام ممکنه برنامه های نصبی روی مانیتور ماشین را ازکجامیتونم دانلود کنم

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : شنبه, 22 مهر 1402

سلام دوست عزیز میتوانید از chrome-firefox-google... دانلود کنید هر برنامه ای که نیاز دارید اسمشو می نویسید ورژن اندروید هم مینویسید اخرش apk اضافه میکنید با تشکر شرکت توسعه فناوری ارمان خلیج فارس

هاشمی گفته که : پنجشنبه, 06 مهر 1402

برای ماشین توسان چه برنامه برای نقشه خوبه بریزیم و راه اندازیش چجوریه

محمد گفته که : شنبه, 13 آبان 1402

درود برشما.نه گوگل مپ نه بلد روی مانیتور ماشین من خوب کار نمیکنه در واقع تاخیر داره چکار کنم؟

محمد گفته که : شنبه, 13 آبان 1402

درود برشما.نه گوگل مپ نه بلد روی مانیتور ماشین من خوب کار نمیکنه در واقع تاخیر داره چکار کنم؟

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : چهارشنبه, 15 آذر 1402

سلام دوست عزیز دلایل مختلفی میتونه داشته باشه ولی عمده ترینش میتوان از نصب نا درست انتن gps (انتخاب محل نا درست که نقطه کور میباشد) باشد

حمید عباس نژاد گفته که : ﺳﻪشنبه, 23 آبان 1402

میشه برنامه اسنپ رو روی مانیتور خودرونصب کرد؟؟؟؟

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : چهارشنبه, 15 آذر 1402

سلام دوست عزیز بله میشود میتوانید با دانلود ورژن apk تمامی اپلیکیشین ها را دانلود و نصب کنید

علیرضاالله بخشی گفته که : جمعه, 08 دی 1402

سلام ازگوگل روی مانیتور نمی تونم برنامه نصب کنم

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : چهارشنبه, 20 دی 1402

سلام/پاسخ داده شد شرکت توسعه فناوری ارمان خلیج فارس

علیرضاالله بخشی گفته که : جمعه, 08 دی 1402

سلام ازگوگل روی مانیتور نمی تونم برنامه نصب کنم

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : چهارشنبه, 20 دی 1402

سلام با ذکر ورژن اندروید دستگاه خود و پسوند apk میتوانید برنامه مورد نظر خود را از تمامی مرور گر ها دانلود کنید با تشکر شرکت توسعه فناوری ارمان خلیج فارس