انواع مانیتور پارس خودرو

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

 

معرفی و تاریخچه پارس خودرو

پارس خودرو، شرکت خودروسازی ایرانی است، که هم‌اکنون در زمینه فروش و مونتاژ چند مدل محدود از شرکت‌های خودروسازی نیسان، رنو و برلیانس فعالیت می‌کند. پارس خودرو با نظارت مستقیم رنو سهم قابل توجهی از بازار را با عرضه رنو ساندرو بدست آورد اما در همین حال برلیانس های مختلفی همچون خانواده برلیانس H200 و برلیانس H300 نیز روی خط تولید پارس خودرو رفت. در حال حاضر شرکت پارس خودرو محصولات رنو را تحت لیسانس شرکت اصلی تولید می‌کند که محصولاتی مانند رنو ساندرو و رنو مگان و رنو لوگان از این جمله‌اند.

شرکت پارس خودرو در سال ۱۳۳۵ به عنوان یک شرکت تولیدی و بازرگانی در زمینه اتومبیل‌های جیپ فعالیت خود را آغاز و از آن دوران تاکنون اقدام به تولید و مونتاژ انواع خودروهای سواری و دو دیفرانسیل در ایران نموده است. درسال 1383 شرکت پارس خودرو با شروع همكاري تجاري با شركت رنو فرانسه جهت توليد محصول جديد تندر 90 ، اقدام به احداث مجهزترين سالن توليدی نمود كه مطابق با استانداردهاي رنو پايه ريزي شده بود. اين سالن  با ظرفيت 35 دستگاه در ساعت به بهره برداري رسيد و بدين ترتيب طي سال هاي 86 تا 87  محصولات گروه رنو ( مگان و تندر 90 ) به سبد محصولات شركت اضافه شد پس از چندي با تعريف پروژه فيس ليفت تندر 90 ( SR ) محصولي ديگر با نام پارس تندر در شركت پارس خودرو تولید شد.

در سال 93 شرکت پارس خودرو در راستای توسعه سبد محصولات و افزایش سهم بازار داخلی اقدام به انتخاب و راه اندازی خطوط تولید دو محصول H320 و H330  از شرکت برلیانس، همکار و شریک تجاری شرکت BMW آلمان نمود، و با بهره گیری از تکنولوژی شرکتهای تویوتای ژاپن و پورشه آلمان در طراحی شاسی و قوای محرکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نموده است. شرکت سایپا با در اختیار داشتن ۸۵٪ درصد از سهام پارس خودرو، بزرگترین سهام‌دار آن به‌شمار می‌آید. بخشی از سهام پارس خودرو نیز در بازاربورس اوراق بهادار تهران معامله می‌شود. برند پارس خودرو در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

در مقاله قبل در مورد انواع مانیتور سایپا صحبت کردیم و امروز تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور سایپا را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور پارس خودرو

رنو

در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۰۴ اسناد تأسیس رنو پارس توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل رنو، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعامل‌های وقت شرکت‌های پارس خودرو ایران خودرو و سایپا به امضاء رسید. از این تاریخ، فعالیت رنو پارس بعنوان یک شرکت مشارکتی، که مسئولیت هماهنگی و همکاری میان رنو و صنعت خودروسازی ایران را به عهده دارد، آغاز گردید. برخی خودروهایی که با برند رنو در ایران موجود می‌باشند، در قالب سی‌کی‌دی توسط شرکت رنو به کارخانجات سه شرکت ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو تحویل داده می‌شود و فرایند مونتاژ آنها تحت نظارت رنو پارس انجام می‌گیرد.

شرکت خلیج کمپانی مانیتور فابریک رنو را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

*مانیتور فابریک رنو ساندرو برند وستر

 

 

مانیتور فابریک رنو ساندرو برند وستر در سایز 10 اینچ و دارای امکاناتی مانند پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد.

 

*مانیتور فابریک رنو ساندرو برند اسمارتک

 

 

مانیتور فابریک رنو ساندرو برند اسمارتک در سایز 7 اینچ و دیگر امکانات ویژه ای مانند پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک رنو برند وستر و مانیتور فابریک رنو برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

*مانیتور فابریک رنو مگان برند وستر

 

 

مانیتور فابریک رنو مگان 7 اینچ می باشد و پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz، سیستم عامل اندروید ۶ و حافظه جانبی (رم)  ۲ گیگابایت DDR3 ، حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت و امکان ارتقا با SD Card تا ۲۵۶ گیگابایت ازدیگر امکانات این مانیتور به شمار می آید. برای اطلاعات بیشتر از لینک مانیتور فابریک رنو برند وستر دیدن فرمایید.

 

*مانیتور فابریک رنو ال 90 برند وستر

 

 

مانیتور فابریک رنو ال 90  دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد.

 

* مانیتور فابریک رنو ال 90 برند اسمارتک

 

 

مانیتور فابریک رنو ال 90 برند اسمارتک در سایز 10 اینچ طراحی شده است و پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ از ویژگیهای مهم این مانیتور می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک رنو برند وستر و مانیتور فابریک برلیانس برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

برلیانس

 

برلیانس یک شرکت تازه نوپا و خصوصی چینی است که در سال 1991 تاسیس شده است. برلیانس در ایران توسط شرکت سایپا در محصولات مختلفی مانند برلیانس H330 یا برلیانس H220 عرضه می شود. برلیانس H330 نمونه‌ی ارتقاءیافته‌ی برلیانس FSV است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ توسط برلیانس رونمایی شد و به فروش خوبی دست یافت که شامل ۲۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۳ و ۵۳ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۴ است.

شرکت خلیج کمپانی مانیتور فابریک برلیانس را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

* مانیتور فابریک برلیانس اچ 330-320 برند وستر

 

 

مانیتور فابریک برلیانس اچ 330-320 در دو سایز 7 و 11 اینچ و دارای پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz، سیستم عامل اندروید ۶ و ... می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک برلیانس برند وستر مراجعه فرمایید.

 

*مانیتور فابریک برلیانس 330-320 فول تاچ برند اسمارتک

 

 

مانیتور فابریک برلیانس 330-320 فول تاچ برند اسمارتک دارای امکانات منحصربه فرد مانیتور 10 اینچ ، بلوتوث ورژن 4  با قابلیت نمایش نام و تلفن مخاطبین و پخش موزیک، A2DP   با کیفیت فوق العاده و  وای فای داخلی 3G و ... است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک مانیتور فابریک برلیانس برند اسمارتک دیدن کنید.

 

*مانیتور فابریک برلیانس اچ220 :

 

 

مانیتور فابریک برلیانس اچ220 دارای امکانات ویژه ای مانند مانیتور 7 اینچ، حافظه جانبی (رم)  ۲ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت و امکان ارتقا با SD Card تا ۲۵۶ گیگابایت و ... می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک مانیتور فابریک برلیانس برند وستر مراجعه فرمایید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید