انواع مانیتور بسترن

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه بسترن

بسترن یک شرکت ساخت خودرو چینی و زیرمجموعه گروه فاو است. محصولات این شرکت با مشارکت گروه مزدا در کارخانه فاو و بر روی پلتفرم مزدا ۶ و فورد ایکس ساخته می‌شود. فاو با ۹ برند مختلف خودرو می‌فروشد و با احتساب خودروهایی که با نام خود فاو فروخته می‌شوند، با ده برند در بازار خودرو فعال است. از میان این برندها بعضی‌ها مثل بسترن و هایما راه خودشان را به بازار ایران باز کرده‌اند.

این شرکت ۲۸ زیرشاخه مختلف دارد و به همین دلیل است که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین شده است. آن‌ها در چهارده استان مختلف در چین کارخانه دارند. اگرچه تمرکز اصلی فاو روی فروش خودرو در بازارهای داخلی است، ولی آن‌ها از سال ۱۹۵۷ در عرصه صادرات نیز فعال هستند. فاو. اولین بار در سال ۱۹۵۷ سه کامیون به یک تاجر اهل اردن فروخت و پس از آن نیز به رشد بین‌المللی خود ادامه داد. کشورهایی مثل مصر، عراق، کنیا، مکزیک، میانمار، پاکستان، روسیه، اروگوئه و البته ایران از جمله بازارهای خارجی خودروهای فاو و برندهای زیر مجموعه آن هستند. نمایندگی فاو در ایران گروه بهمن است که خودروهای این شرکت را مونتاژ و عرضه می‌کند.

 

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور بسترن را با برند وستر به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور بسترن و انواع دی وی دی فابریک بسترن را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور بسترن برند وستر

 

دی وی دی فابریک بسترن B30

مانیتور فابریک بسترن B30 دارای ویژگیهایی چون مانیتور 9 اینچ، پردازشگر 4 هسته ای 1.7GHz  و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک بسترن مراجعه کنید.

 

دی وی دی فابریک بسترن B50

مانیتور 8 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلوزیون و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از امکانات منحصربه فرد مانیتور فابریک بسترن B50 به شمار می رود. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه به لینک مانیتور فابریک بسترن از امکانات ویژه دی وی دی فابریک بسترن B50 برند وستر آشنا شوید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید