انواع مانیتور سانگ یانگ

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

شرکت سانگ یانگ با ۶۱ سال سابقه و رقابت در زمینه تولید و صنعت در خودرو سازی کره جنوبی، توانسته رتبه ی چهارم را در این کشور به خود اختصاص دهد. جوانه های تاسیس این شرکت به سال ۱۹۶۳ باز می گردد که شرکت دانگ هون و شرکت دانگ بنگ با یکدیگر ادغام شدند.

موسو، چیرمن، اکتیون، کوراندو، رکستون، کایرون و اخیراً تیوولی، نیوکوراندو و نسل چهارم رکستون G4 خودروهای نام آشنای این شرکت هستند که در سال‌های مختلف در بازار کشور عرضه شده‌اند و با استقبال مناسب مصرف‌کننده ایرانی مواجه شده‌اند.

گروه صنعتی رامک خودرو از سال ۱۳۸۴ به عنوان نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران واردات و پشتیبانی محصولات این شرکت را بر عهده دارد. این شرکت در واقع یک گروه تولیدی-تجاری است که در بخش تجاری واردات و پشتیبانی محصولات سانگ یانگ و در بخش تولید به مونتاژ و عرضه اتوبوس و مینی بوس می‌پردازد.

در سال ۱۳۹۶ رشد ۵/۵ برابری واردات سانگ یانگ به کشور توسط گمرک گزارش شده‌است و این شرکت پنجمین برند از نظر حجم واردات خودرو به کشور بوده‌است. در این میان تیوولی نیز بیشترین آمار واردات سانگ یانگ را با خود داشته جزو ۵ خودروی پر فروش این سال می‌باشد. دلیل این موضوع را باید عرضه این خودرو در رده قیمتی دانست که بیشتر خودروهای چینی در آن حضور دارند و این خودروی کره ای توانسته با برند و امکانات فنی و شاخص‌های ایمنی بهتر نسبت به رقبا یکه‌تاز باشد.

شرکت رامک یدک زیرمجموعه گروه صنعتی رامک خودرو وظیفه پشتیبانی تولیدات این مجموعه و خدمات پس از فروش آن‌ها را بر عهده دارد و با قریب به ۴۵ مرکز خدمات رسانی در سراسر کشور به ارائه خدمات می‌پردازد.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور سانگ یانگ را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور سانگ یانگ و انواع دی وی دی فابریک سانگ یانگ را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور فابریک سانگ یانگ برند وستر

 

مانیتور فابریک سانگ یانگ تیوولی

مانیتور فابریک سانگ یانگ تیوولی دارای ویژگیهایی چون مانیتور 8 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7 GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک سانگ یانگ تیوولی مراجعه کنید.

 

مانیتور فابریک سانگ یانگ کوراندو

مانیتور 8 اینچ، وضوح تصویر p 1080 ، پشتیبانی از درگاه    OBDخودرو و TPMS  از طریق بلوتوث و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون از امکانات ویژه مانیتور فابریک سانگ یانگ کوراندو برند وستر می باشد. اطلاعات بیشتر در لینک دی وی دی فابریک سانگ یانگ کوراندو در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

شما کاربر عزیز همچنین می توانید با مراجعه به لینک مانیتور فابریک سانگ یانگ از امکانات ویژه دی وی دی فابریک سانگ یانگ اکتیون-کایرون برند وستر نیز آشنا شوید.

 

انواع مانیتور فابریک سانگ یانگ برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک سانگ یانگ اکتیون-کایرون

مانیتور فابریک سانگ یانگ اکتیون-کایرون دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر 4 هسته ای 1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک سانگ یانگ اکتیون-کایرون مراجعه کنید.

همچنین شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک سانگ یانگ تیوولی و مانیتور فابریک سانگ یانگ کوراندو برند اسمارتک را نیز به بازار عرضه کرده است. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک سانگ یانگ از امکانات ویژه این دو نوع مانیتور فابریک برند اسمارتک آشنا شوید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید