انواع مانیتور ام وی ام

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

 

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ با هدف تولید، واردات، صادرات، پژوهش و توسعه تکنولوژی ساخت خودرو فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغازکرد. این شرکت با کشور چین در زمینه خودروسازی فعالیت می کند. مدیران خودرو مونتاژکننده برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد. ام‌وی‌ام 110 و ام‌وی‌ام 530 جز اولین تولیدات این کمپانی محسوب می‌شوند.

شرکت خودروسازي چري يک توليدکننده دولتي در کشور چين است. اين شرکت در سال 1997 تأسيس شد و از سال 1999 کار توليد خودرو را آغاز کرد . پس از 3 سال فعاليت و با صادر کردن خودرو به سوريه وارد عرصه صادرات شد و حال از بزرگترين صادرکنندگان چيني است .

 شرکت مدیران خودرو مدیریت مشترکی را با شرکت چری چین داشته و تحت حمایت‌های آن شرکت به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. این شرکت توانسته با تکیه بر طراحی به روز محصولات، امکانات متنوع، قیمت مناسب و... فروش بیش از دویست هزار دستگاه را در بازار داخلی تجربه کند و روز به روز خریداران بیشتری را به سوی خود جذب نماید.

 

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور ام وی ام را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور ام وی ام و انواع دی وی دی فابریک ام وی ام را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور فابریک ام وی ام برند وستر

 

مانیتور فابریک ام وی ام تیگو5

مانیتور فابریک ام وی ام تیگو5 دارای مانیتور فابریک 8 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک ام وی ام مراجعه کنید.

 

مانیتور فابریک ام وی ام 315 جدید فول تاچ اسکرین

مانیتور 10 اینچ، وضوح تصویر p 1080 ، پشتیبانی از درگاه    OBDخودرو و TPMS  از طریق بلوتوث و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون از امکانات ویژه مانیتور فابریک ام وی ام 315 جدید فول تاچ اسکرین برند وستر می باشد. اطلاعات بیشتر در لینک دی وی دی فابریک ام وی ام در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

دی وی دی فابریک ام وی ام تیگو 5 فول تاچ اسکرین و مانیتور فابریک ام وی ام 315 جدید از دیگر محصولات خلیج کمپانی می باشد. با مراجعه به لینک مانیتور فابریک ام وی ام با ویژگی های منحصر به فرد این مانیتور فابریک آشنا شوید.

 

انواع مانیتور فابریک ام وی ام برند اسمارتک

 

دی وی دی فابریک تیگو 5 فول تاچ اندروید

مانیتور 10اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از امکانات ویژه مانیتور فابریک تیگو 5 فول تاچ اندروید به شمار می رود. شما می توانید در لینک دی وی دی فابریک ام وی ام برند اسمارتک از دیگر امکانات این مانیتور اطلاعات کامل تری کسب کنید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید