انواع مانیتور سمند

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه سمند

سمند نام یک خودرو تولید شده در ایران است که در سال ۱۳۸۱ اولین نسخه تجاری و تولید انبوه خودروی سمند توسط رئیس‌جمهور وقت، سید محمد خاتمی رونمایی شد. این خودرو در سال ۱۳۸۱ توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. اگر در فرهنگ های لغت معروف فارسی به دنبال معنای آن باشید، آن را اسبی که رنگ آن مایل به زرد است خواهید یافت. اما تمام موضوع ما بر سر همین اسب خلاصه می شود. اسبی که نماد اولین "خودروی ملی" ما شده و هم اکنون در آستانه 17 سالگی است.

 سمند که قدم بزرگ ایران خودرو برای آینده محسوب می شد به کمک شرکت های صنعتی و مشاوره ای آلمانی و انگلیسی و البته استفاده از دانش دانشجوهای عالی رتبه ایرانی پس از حدود 5 سال به نقطه تولد خود رسید. این خودرو برای نخسین بار در سال 1380 و به عنوان خودروی ملی ایران به همگان معرفی و یک سال بعد پایش به بازار فروش باز شد. هر چند که اگر به این داستان با دقت توجه کنیم، در می بابیم که سمند تماما یک خودروی ملی نیست و بر روی شاسی و پلت فرم اصلاح شده 405 و با کمک مشاوران و شرکت های خارجی پا به عرصه تولید و مونتاژ نهاده، اما باید اعتراف کنیم که خروجی همت و تلاش شرکت ایران خودرو برای معرفی یک خودروی جدید و با لقب خودروی ملی، در نوع خود جای تقدیر و احترام دارد.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور سمند را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور سمند و انواع دی وی دی فابریک سمند را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور سمند برند وستر

 

دی وی دی فابریک سمند LX

 

مانیتور فابریک سمند LX دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر 4 هسته ای 1.7GHz  و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک سمند مراجعه کنید.

 

دی وی دی فابریک سمند سورن

 

مانیتور 7 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلوزیون و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از امکانات منحصربه فرد مانیتور فابریک سمند سورن به شمار می رود. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه به لینک مانیتور فابریک سمند از امکانات ویژه دی وی دی فابریک سمند سورن برند وستر آشنا شوید.

 

انواع مانیتور سمند برند اسمارتک

 

دی وی دی فابریک سمند قدیم

 

مانیتور فابریک سمند قدیم دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر 4 هسته ای 1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک سمند مراجعه کنید.

همچنین شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک سمند LX و مانیتور فابریک سمند سورن برند اسمارتک را نیز به بازار عرضه کرده است. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک سمند از امکانات ویژه این دو نوع مانیتور فابریک برند اسمارتک آشنا شوید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید