انواع مانیتور سوزوکی

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه سوزوکی:

سوزوکی شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است که کار خود را توسط میشیو سوزوکی در سال ۱۹۰۹ به عنوان یک کارخانه نخریسی آغاز کرد. شرکت سوزوکی در سال ۲۰۱۱ از نظر تعداد خودروهای تولیدی، به‌عنوان دهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد. شرکت سوزوکی در سال ۲۰۰۳ مقام اول تولید خودروهای کوچک ژاپن را از آن خود کرد و اولین خودروی کوچک هیبریدی خود را نیز تولید نمود. در سال ۲۰۰۶ سوزوکی دو مدل را به بازار خودرو جهانی عرضه کرد، نخست در نمایشگاه اتومبیل ژنو خودروی سوزوکی اس‌ایکس۴، سپس در نمایشگاه اتومبیل نیویورک سوزوکی ایکس‌ال۷.

در سال ۱۹۵۱ این شرکت، به شرکت سوزوکی موتور، تغییر نام داد. امروز شرکت سوزوکی به عنوان دهمین شرکت بزرگ جهان در صنعت خودروسازی شناخته شده است. شرکت خودروسازی سوزوکی در سال ۱۹۰۹ توسط میشیو سوزوکی در ژاپن راه اندازی شد و در سال ۲۰۱۰ جز ده شرکت برتر جهان در تولید تعداد زیاد خودرو بوده است. این کمپانی هم اکنون در بیش از ۱۹۲ کشور جهان فعالیت دارد و بعد از هوندا، نیسان و تویوتا چهارمین خودروساز بزرگ ژاپن است.

هم اکنون تنها دو مدل از اتومبیل های شرکت خودروسازی سوزوکی، در بازار خودروی ایران موجود می‌باشد، که هر دو مدل نیز  از طریق شرکت ایران خودرو عرضه می‌گردد. این خودروها عبارتند از :

 

سوزوکی گراند ویتارا

 

جذاب‌ترین محصول سوزوکی در بازار ایران که جشن ۲۸ سالگی خود را گرفت، در سال ۱۳۸۶ در شرایطی که محصول رونیز نیسان مورد توجه متقاضیان شاسی بلندهای آفرود بود، گراند ویتارا میهمان جاده‌های ایران شد. مهم‌ترین نقطه قوت ویتارا، قابلیت تنظیم حالت‌های انتقال قدرت گیربکس کمکی در ۳ برنامه مختلف است. که رقبای کره‌ای از نبود دنده سنگین در مقابل ویتارا رنج می‌برند و همیشه در حالت چهار چرخ متحرک حرکت نمی‌کنند. از دیگر نکات جالب ویتارا می‌توان اشاره کرد که با فشردن گشتاور و دور موتور در دنده‌های مختلف بالا می‌رود.

 

سوزوکی کیزاشی

 

سوزوکی کیزاشی، محصول شرکت سوزوکی ژاپن، در ابتدا در ژاپن و آمریکا و سپس در بازار استرالیا ، نیوزیلند و سایر بازارهای جهانی عرضه شد .  سوزوکی کیزاشی خودرویی در کلاس D می باشد . کلاسی که در آن خودروهایی همچون بنزC300، Audi A4، هیوندایی سوناتا و ... حضور دارند .
 

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور سوزوکی را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور سوزوکی و انواع دی وی دی فابریک سوزوکی را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور فابریک سوزوکی برند وستر

 

مانیتور فابریک سوزوکی ویتارا

 

مانیتور فابریک سوزوکی ویتارا دارای ویژگیهایی چون مانیتور 8 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7 GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک سوزوکی مراجعه کنید.

 

انواع مانیتور فابریک سوزوکی برند اسمارتک

قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون، پشتیبانی از دوربین جلو و عقب و پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو از امکانات ویژه مانیتور فابریک سوزوکی ویتارا برند اسمارتک می باشد. با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک سوزوکی، با ویژگی های منحصر به فرد این مانیتور فابریک آشنا شوید.


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید