انواع مانیتور لیفان

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه لیفان:

 

گروه لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که تولید نخستین محصولات خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود. محصولات این گروه  شامل سدانهای کوچک، ونهای کوچک و خودروهای هاچ بک است.

شرکت لیفان مانند دیگر کمپانی های موفق همواره در فکر توسعه و پیشرفت فعالیت هایش بوده، هر 3 کارخانه ی این شرکت در شهر چانگ کویینگ مجهز به خطوط تولید پیشرفته برای مراحل مختلف ساخت و مونتاژ خودرو از جمله غالب سازی، جوش کاری، پوشش، نقاشی، مونتاژ و خطوط تست عملکرد دینامیکی برای تمامی خودروهای تولیدی این شرکت در کلاس های مختلف برای 3 پلت فرم مجزا برای تولید خودروهای شاسی بلند ( SUV )، سواری (SEDAN)  و چند منظوره (MPV) می باشند تا  کیفیت تولید قربانی کمیت و ظرفیت تولید نشود. امروزه شرکت لیفان موتور طیف گسترده ای از خودروهای متفاوت از نظر فرم ظاهری و موتور مانند : 520 آی، 320، 330، 530، 620، 630، 720، 820، X50، X60 و .. را تولید میکند و در عرصه بازار بین المللی کاملا شناخته شده است.

نمایندگی لیفان در ایران بر عهده شرکت کرمان‌موتور است که محصولات JAC را نیز در بازارهای ایران عرضه می‌کند. در ایران مدل‌های لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰(توقف تولید) و لیفان ایکس۶۰ و لیفان x50 و لیفان ۸۲۰ (به عنوان سدان مجلل) این شرکت توسط شرکت کرمان خودرو عرضه می‌گردد. فروش خودروهای این شرکت در سال ۲۰۰۹، ۴۳۰۰۰ دستگاه بود اما لیفان در رتبه سوم صادر کنندگان خودرو چین قرار دارد.

 لیفان حضور پررنگی در بازار کشورهایی دارد که بنا به دلایل مختلف امکان حضور خودروسازان مطرح بین‌المللی در آن‌ها وجود ندارد لیفان به جز ایران در آذربایجان، مصر، اتیوپی، روسیه و اروگوئه نیز کارخانه مونتاژ و تولید قطعات دارد.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور لیفان را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور لیفان و انواع دی وی دی فابریک لیفان را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور لیفان برند وستر

 

دی وی دی فابریک لیفان 620

مانیتور فابریک لیفان 620 دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz  و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک لیفان 620 مراجعه کنید.

همچنین شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک لیفان x60 و مانیتور فابریک x50 برند وستر را نیز به بازار عرضه کرده است. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک لیفان از امکانات ویژه این دو نوع مانیتور فابریک برند وستر آشنا شوید.

 

انواع مانیتور لیفان برند اسمارتک

 

دی وی دی فابریک لیفان 620

مانیتور 8 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از امکانات ویژه مانیتور فابریک لیفان x60 برند اسمارتک به شمار می رود. شما می توانید در لینک دی وی دی فابریک لیفان برند اسمارتک از دیگر امکانات این مانیتور فابریک اطلاعات کامل تری کسب کنید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید